Ihan vaan mielenkiinnosta (ei tää ei oo mitään kettuilua!) mut....mitäs sille pitäs sit tehä? Laittaa omaan taskuun? Sulkea syöttö valtakunnanverkkoon? Antaa naapurille?Huomennakaan ei kannata myydä ennen klo 10.
Joka taloudessa tarvitaan lämmitettyä käyttövettä peseytymiseen, astioiden pesuun, pyykinpesuun ja lämmitykseen ym. Kätevintä on käyttää ylijäämä varaajaan, josta se sitten tarvittaessa käytetään. Myös minun mielestä aurinkojärjestelmä voisi olla akkujen kera, minulla tarvittaessa yön ylikin pääsee 200€ investoinnilla akkuihin, myskyalueella eilen ja toissapäivänä olleet varmaan myös arvostaisivat rinnalla olevaa offgrid systeemiäIhan vaan mielenkiinnosta (ei tää ei oo mitään kettuilua!) mut....mitäs sille pitäs sit tehä? Laittaa omaan taskuun? Sulkea syöttö valtakunnanverkkoon? Antaa naapurille?
Mihin yhtiöön noin hirmuinen marginaali on. Luulin että omani, nolla senttiä on yleinen. (Nordic Green Energy).
Joka taloudessa tarvitaan lämmitettyä käyttövettä peseytymiseen, astioiden pesuun, pyykinpesuun ja lämmitykseen ym. Kätevintä on käyttää ylijäämä varaajaan, josta se sitten tarvittaessa käytetään. Myös minun mielestä aurinkojärjestelmä voisi olla akkujen kera, minulla tarvittaessa yön ylikin pääsee 200€ investoinnilla akkuihin, myskyalueella eilen ja toissapäivänä olleet varmaan myös arvostaisivat rinnalla olevaa offgrid systeemiä
Joka taloudessa tarvitaan lämmitettyä käyttövettä peseytymiseen, astioiden pesuun, pyykinpesuun ja lämmitykseen ym. Kätevintä on käyttää ylijäämä varaajaan, josta se sitten tarvittaessa käytetään. Myös minun mielestä aurinkojärjestelmä voisi olla akkujen kera, minulla tarvittaessa yön ylikin pääsee 200€ investoinnilla akkuihin, myskyalueella eilen ja toissapäivänä olleet varmaan myös arvostaisivat rinnalla olevaa offgrid systeemiä
En ole koskaan maksanut myynnistä marginaalii ja kk-maksua...korvaus ihan suoraan vaan tuntispot...Kaikkiin? Tuo taitaa olla lakisääteinen maksimi, eli käytännössä silloin jokainen sen vetää.
Kaikki menee omaan käyttöön minkä vaan kotona ollessa/kellotuksella voi saada käytettyä.Vesi lämpiää termaria vasten, tiski ja pesukoneet pyörii päivittäin ym ym..
Omasta mielestä hiton hankala saaha "estettyä myyntiä..
Kun ei akkuja oo niin...
Siitä tässä yritetään keskustella. Minulla tappio on pieni. Su 7.6 myyntiin klo 08 0,44kWh ja klo 09 0,88kWhIhan vaan mielenkiinnosta (ei tää ei oo mitään kettuilua!) mut....mitäs sille pitäs sit tehä?