Webhookit toimii paikallisesti ilman yhteyttä pilveenSceneillä ohjaus onnistuu myös.
Jos käyttää noita webhook komentoja niin toimiiko nämä pelkässä sisäverkossa ilman yhteyttä pilveen?
Webhookit toimii paikallisesti ilman yhteyttä pilveenSceneillä ohjaus onnistuu myös.
Jos käyttää noita webhook komentoja niin toimiiko nämä pelkässä sisäverkossa ilman yhteyttä pilveen?
Itsellä pohdinnassa myös. Ajattelin hommata 3 kpl Shelly 1PM relettä isompien kuormien taakse. Mikro, kahvinkeitin, tiskikone. Kun joku näistä kytketään päälle, Homeassistant katkaisee kattilan vastuksen pois päältä.LVV:lle itsellä ollut oma kello-ohjaus siitä asti kun aurinkopaneelit laitoin. Toimii varalla klo 12-15 jos inventerin oma teho-ohjaus ei sitä ole lämmittänyt sitä ennen.
Itse haluaisin tuohon ohjaus-speksit esim että kun ylituottoa on vaikka 1500w niin sillon kontaktori vetäisi ja lämmityspatteri lähtisi lämpiämään.
Sitten jos talon kulutuskuorma kasvaa ja ylituottoa ei enää ole niin patterikin lopettaisi lämmityksen.
Tuolleenhan niitä päällekkäisyyksiä saa karsittua pois eikä tarvii olla aina miettimässä mitä millonkin on päällä ja mitä kytkimiä keskuksesta on nykimässä. Kaikki omakäyttöön.Itsellä pohdinnassa myös. Ajattelin hommata 3 kpl Shelly 1PM relettä isompien kuormien taakse. Mikro, kahvinkeitin, tiskikone. Kun joku näistä kytketään päälle, Homeassistant katkaisee kattilan vastuksen pois päältä.
Kun mikään em. ei ole päällä, pidetään varaajan vastus päällä siihen asti kunnes akkuja aletaan purkamaan. Lisäehdoksi auringon nousu ja laskuaika.
Moccamaster ottaa 1520 wattia keittäessään. Tosin tuo keittäminen ei monta minuuttia kestä. Lämpölevyn kulutus on vain muutama kymmenen wattia.Tuolleenhan niitä päällekkäisyyksiä saa karsittua pois eikä tarvii olla aina miettimässä mitä millonkin on päällä ja mitä kytkimiä keskuksesta on nykimässä. Kaikki omakäyttöön.
Toki ehkä kahvinkeitin on jo aika pien kuorma ja kuluttaja. Mut jos oot HC-kahvittelija ja vedät täysiä pannuja useemman kerran päivässä niin...
Huonosti.Mites SavosSähköSepolla on kwhnetin ja Mecloudin yhteistyö sujunut? Itse olen miettinyt samanlaista pakettia jollaa saisi leikattua kalleimmat pörssisähkötunnit pois lämmityksestä (Mitsun ilmalämpöpumppu).