savonhumu sanoi:
Ja kun täyttää sen heidän tilauslomakkeen niin kyllä sieltä se alvikin löytyy loppusummasta... Muutamia kertoja tilannu finnparttialta ja hyvin on homma pelannu ja tavara/hinnat ollu asianmukasia!
Juu, olen itsekin tilannut vuosien saatossa sieltä ja saanut asianmukaisesti tavarat, ja laskutuskin ok. Silloin taisi muistaakseni olla tuossa hinnoittelussa alvi esillä olevissa hinnoissa. Voin toki edelleenkin hyvinkin sieltä tilailla, mutta kun olen laskenut tuon verovaikutuksen, niin hinnat ovat olleet pääsääntöisesti (kuinka sen nyt sanoisi) ..."hyväkatteisia", kuten asiaan kuuluu.
Toisaalta palvelu maksaa...
Puuha sanoi:
kannattaa muistaa että finnparttia on ensisijaisesti yritystukku joka myös myy yksityisille joten heidän hinnoittelu on aivan lakien mukaista.
Jos oikein olen ymmärtänyt, niin vaikka olisikin yritysmyyntiin painottunut, mutta jos harjoittaa vähittäismyyntiä tulisi alv'illiset hinnat siten olla näkyvillä. (Korjatkaa jos olen väärässä.)

Ymmärrän hyvin yrityspuolen että siellä pelataan verottomila hinnoilla, mutta vähitäismyynnin osalta siinä tulee kieltämättä "silmäänpissaamisen" fiilis... 8)
Hmmm... mitähän jos polttoainemittarillakin ilmoitettaisiin yksistään menoveden veroton hinta...? :

Mittarihan voi olla vaikka yrittäjien suosiossa... ja verollisen hinnan esittäminen....? (jaarittelua, mutta teoriassa... 8) )