Molemmat piti olla rikki ja purettaviksi myynnissä:
Ja pieni yllätys tässäkin tapauksessa -> 24V100Ah olikin tehtaan alkuperäisessä avaamattomassa pakkauksessa ja testin jälkeen sai OK leiman
Ainoa kritiikki oli puuttuvat Vaarallisten aineiden tarrat, kartonki ihan anonyymi paitsi minun vastaanottaja-tarra
Sen sijaan 12V 100Ah oli pommi, kennot saan talteen ja laatikon hyödyksi. Uusi BMS pitää ostaa
Jos joku näkee myytävänä tällä nimella kannattaa varoa, vettä akkulaatikon sisällä. BMS pilalla juuri sen takia. Päätykennot lievästi pullistuneet, käyttökuntoiset: Tehdas niputtanut kennot muovisella pakkausnauhalla ilman tukilevyä
Vesi voi olla peräsin tehtaan kuljetuksesta tai käyttäjän virhe-> Nämä akut ei ole tarkoitettu käytettäväksi/säilytettäväksi ulkona säiden armoilla
Voi olla että kannessa oleva lataustason mittari ei ole tiivis, ei ole liimattu...
Rahallisesti OK kumminkin
Ja pieni yllätys tässäkin tapauksessa -> 24V100Ah olikin tehtaan alkuperäisessä avaamattomassa pakkauksessa ja testin jälkeen sai OK leiman
Ainoa kritiikki oli puuttuvat Vaarallisten aineiden tarrat, kartonki ihan anonyymi paitsi minun vastaanottaja-tarra
Sen sijaan 12V 100Ah oli pommi, kennot saan talteen ja laatikon hyödyksi. Uusi BMS pitää ostaa
Jos joku näkee myytävänä tällä nimella kannattaa varoa, vettä akkulaatikon sisällä. BMS pilalla juuri sen takia. Päätykennot lievästi pullistuneet, käyttökuntoiset: Tehdas niputtanut kennot muovisella pakkausnauhalla ilman tukilevyä
Vesi voi olla peräsin tehtaan kuljetuksesta tai käyttäjän virhe-> Nämä akut ei ole tarkoitettu käytettäväksi/säilytettäväksi ulkona säiden armoilla
Voi olla että kannessa oleva lataustason mittari ei ole tiivis, ei ole liimattu...
Rahallisesti OK kumminkin