Akkutilaus tuli kolhittuna, ei käyttäkelpoisessa kunnossa ja sain toisen korvaamaan menetettyä
Akkuvalmistajan tiedot tarkoituksella poistettu, vahinko ei myyjän eikä valmistajan syytä
Sen sijaan sisältö paljastaa miten heppoisesti nykyakut on kasattu...
Mitä BMS-tiedot paljastaa lisään myöhemmin, pikavilkaisu kertoo 4 kennoa ja 100A
Viime tieto: Jbd Zp04s014 4s Bms 12v LifePo4 100a eli ihan OK BMS
4 kennoa rinnakkain ja neljä sarjaan, suurimmaksi latausvirraksi on mainittu 10A ja pitää etsiä mitä vastaavat pussi-kennot sietää...
Kuvassa merkitty missä BMS on lyönyt reikä suojaan, kennot alapuolella saaneet kolhun
Huom!
Taisin olla väärässä mikä aiheutti vaurion kennojen suojamuovissa:
Se on Miinus-napa kannessa johon kennopaketti on lyönyt niin kovaa että BMS irtosi ja samalla kolhi kennot. Eli akkupaketti on pudonnut akkunavat edellä lattiaan niin että kennopaketti on irronnut ja lyönyt kanteen
Minulla on kysmys miten se vaikuttaa käytännössä??
Aika kehno tuenta kennopaketille, valitettavasti vastaavaa on ollut esillä nillä jotka ammatikseen tekevät akkujen purkaamista
Poistin uretaani ja keltaisen levyn takaa löysin puukalikan
Pari kerrosta pehmikettä ja puuta välissä pitää aina pytinki pystyssä...
Vanhat tavarat poistettu ja uudet täyte-kerrokset palosuojatusta eristeestä, 2-3 päivää niin on taas latauksessa
Sitten otetaan kestävyys-testi
Akkuvalmistajan tiedot tarkoituksella poistettu, vahinko ei myyjän eikä valmistajan syytä
Sen sijaan sisältö paljastaa miten heppoisesti nykyakut on kasattu...
Mitä BMS-tiedot paljastaa lisään myöhemmin, pikavilkaisu kertoo 4 kennoa ja 100A
Viime tieto: Jbd Zp04s014 4s Bms 12v LifePo4 100a eli ihan OK BMS
4 kennoa rinnakkain ja neljä sarjaan, suurimmaksi latausvirraksi on mainittu 10A ja pitää etsiä mitä vastaavat pussi-kennot sietää...
Kuvassa merkitty missä BMS on lyönyt reikä suojaan, kennot alapuolella saaneet kolhun
Huom!
Taisin olla väärässä mikä aiheutti vaurion kennojen suojamuovissa:
Se on Miinus-napa kannessa johon kennopaketti on lyönyt niin kovaa että BMS irtosi ja samalla kolhi kennot. Eli akkupaketti on pudonnut akkunavat edellä lattiaan niin että kennopaketti on irronnut ja lyönyt kanteen
Minulla on kysmys miten se vaikuttaa käytännössä??
Aika kehno tuenta kennopaketille, valitettavasti vastaavaa on ollut esillä nillä jotka ammatikseen tekevät akkujen purkaamista
Poistin uretaani ja keltaisen levyn takaa löysin puukalikan
Vanhat tavarat poistettu ja uudet täyte-kerrokset palosuojatusta eristeestä, 2-3 päivää niin on taas latauksessa
Sitten otetaan kestävyys-testi
Viimeksi muokattu: