ONGELMIA/PROPLEMATIIKKAA

  • Viestiketjun aloittaja risto.parikka
  • Aloituspäivämäärä
R

risto.parikka

Etnan K 30 alapalokattila vm-88 toisiopalotilan tulitiilet alkaa olla lopuillaan. Mistähän moisia osais tilata.
Mulla loppu taidot etsiskellä netistä.Olen katellut jo pitemmän aikaa. Osaisko noita valaa ite "uuninlakimassasta".
P...kele kun tässä olis kaikkee muutakin hässäkkää ja on vielä toipilaana. Loppupelissä, vaikka toi uusi polvi hyvä onkin niin
sillä ei mennä ja tehdä vielä jokapaikkaa. Kokeilin kävellä offroadia niin parin metrin välein aina ukko turvallaan. se siitä.

Eli tiilet Etnan K30 vm.-88 kattilaan ?? kiitos  ??
 

jth2109

New member
risto.parikka sanoi:
Etnan K 30 alapalokattila vm-88 toisiopalotilan tulitiilet alkaa olla lopuillaan. Mistähän moisia osais tilata.
Mulla loppu taidot etsiskellä netistä.Olen katellut jo pitemmän aikaa. Osaisko noita valaa ite "uuninlakimassasta".
P...kele kun tässä olis kaikkee muutakin hässäkkää ja on vielä toipilaana. Loppupelissä, vaikka toi uusi polvi hyvä onkin niin
sillä ei mennä ja tehdä vielä jokapaikkaa. Kokeilin kävellä offroadia niin parin metrin välein aina ukko turvallaan. se siitä.

Eli tiilet Etnan K30 vm.-88 kattilaan ?? kiitos   ??

Tuolla olisi tulenkestävästä massasta tehtyjä tiiliä  http://www.takkatuli.fi/Etusivu/Takkatiilet
En tosin tiedä käykö ne Etnaan
 
R

risto.parikka

Jo vain mie takkatulelle yhteyspyynnön jätin.
Saapi noita linkkejä antaa enemmältikkin jos vaikka jostain tärppäis.
Kiitti näin alkuun
 

Puuha

Well-known member
paikallisilta muurareilta kannattaa myös kysellä, miten voisi toimia. yleensä eivät ota mitään kun kyselee ainakaan tällä perällä muutamaan otteeseen kun ovat käyneet pällistelemässä ja katsastamassa ideoita.
 
R

risto.parikka

Paikallinen HalparautaJuusola myypi uuninlaki laastia 25€/25kg säkki.
Siitästä lähtisi jokunen tiili vaikka myyntiin. Mutta katellaampa vielä.
 

Puuha

Well-known member
laasteissa on muuten sitten eroa ja niiden kestävyydessä. halvalla voi saada vahinkoa aikaiseksi. isäni kanssa autotallin lattian kanssa jouduttiin puolet purkamaan ja valamaan uudelleen kun halvalla ostettu laasti oli epäkuranttia. eli viimeistä kertaa ns. vanhaa tai nimetöntä sementtiä käytettiin.
 
R

risto.parikka

Jep Juusolan jutskaa ostettiin ja nyt on valut tehty.
Ilimotan miten kävi.
Laastia meinaan meni siihen tiileen noin 5 kg ja lopun voin laittaa jollekkin joka maksaa postin/rahdin eli sillee.

PS. Tiili paikallaan ja pelaa hyvin eli asiansa ajaa
 
R

risto.parikka

;D ;D ;D ;D ;D

21.06.09 takaa.jpg
 
Ylös