Oletteko varanneet riittävästi aikaa varautumiseen?

Mekaniker

Active member
Kun katsoo maailman nykymenoa ja lisää siihen EU:n isojen uutistoimistojen lähetyksiä alkaa olla painostavaa katsella...
Outoja uutisia on:
- EU:n puolelle on ostettu(tyhjennetty) kaikki ostettavissa olevat raskaat henkilösuoja-varusteet, ydinlaskeutuma y.m
- Saksa on poikkiteloin kaikessa, jopa ruokalähetyksissä
- Ennustavat korkeiden polttoainehintojen lopettavan maidenvälisiä tavaratoimituksia joka johtaa tyhjiin kauppahyllyihin?
- Mitä Elon Musk oikeastaan puuhaa satelliittien kanssa?
- Mitä nettihakkerit puuhaavat? Virusmainokset ja verkkoporttien hakkaaminen melkein loppui...

denzil dexter

Well-known member
On varauduttu. Lämpö, vesi, ruoka, energia ym riittävät noin vuodeksi, ja lisää saa jos tarvitsee. Ja tietysti välineet ja koulutus noiden tarvikkeiden hallussapitoon siltä varalta, että joku niitä lupaa kysymättä itselleen havittelee. Ei tunnu pienet puhurit maailman merillä, paitsi nyt uutiskuvat suoraan sanottuna v:tavat. Sitä tunnetta taas voi hiukan lieventää tekemällä rahalahjoituksen Ukrainan puolustusministeriölle ja toimimalla muutenkin siten, että vapaata maailmaa kohtaava uhka pienenee ja köyhtyy.

Mekaniker

Active member
Mainitsemasi vaihtoehdot eivät ole varautumista vaan antautumista.
Minun asuinpakkakunta on tällä alueella:https://porkkala.net/historia/
Minä olen vakavissani siinä etten enää suostu samaan muuttoliikkeeseen mitä minun esivanhemmat monen muun suvun kanssa joutui tekemään silloin. Jäljet on vieläkin olemassa, myöskin muistot vanhempien ihmisten käyttäytymisessä tällä hetkellä. Paikan päällä museossa saa enemmän tietoa aukioloaikana

Sulautuminen joukkoon on parempi kun itsensä paljastaminen etukäteen jos tapahtuu jotakin, ennakointi (varautuminen) on aina hyväksi.
Tähän tilanteeseen ei ihan riittänyt mielikuvitusta, jää nähtäväksi mitä tapahtuu seuraavaksi

Viimeksi muokattu: