varikonniemi
Active member
et oo nähnyt sitä se takia, että niinkun ekassa tämän aiheen viestissäni tässä ketjussa sanoin, niin sitä tekniikkaa (V2G) ei ole vielä saatavilla.se ei vaan mene noin, poikkeus tietty vahvistaa säännön
katsoppa vaikka menneitä hintoja, viikon ollut korkealla yölläkin
jos olisit eka päivänä purkanut ja kuvitellut yöllä lataavasi olisit saanut odottaa 7 yötä, eikä vieläkään halpaa ja olisit lopulta joutunut sen autosikin lataamaan sillä vielä kalliimmalla sähköllä kun ajamista varten se on
en ole muuten sattumaltakaan nähnyt kirjoitusta joka olisi autoa varastona käyttänyt pörssisähkökeinotteluun
rakhan voi pyörittää pörssiosakkeissa, on varmasti tuottoisampaa, ainakin saa osingot
Eli jos joku on sen toteuttanut, on hän tehnyt sen verkkosähkön ulosotolla autosta, syöttänyt sen johonkin verkkoon tahdistuvaan invertteriin sisään manuaalisesti. Esim. joku 220VAC -> 150VDC virtalähde saattas toimia verkkoon tahdistuvan aurinkoinvertterin kanssa joka sitä vois myydä verkkoon. (mutta eihän tämä ole laillista ellet löydä sitä AC/DC verttiä joka on speksattu 1000VDC kestoon niinkun verkkoon tahdistuvan aurinkoinvertterin DC puolen osat pitävät olla)