Ei sitä todellakaan pumpata tyhjäksi tommosessa käytössä. Omassa käytössä 70% ajosta on 10km luokkaa meno+paluu, semmoseen käyttöön ei tarvis edes ennakoida ja ottaa autoa pois sähkökeinottelusta
Ja milloin se ladataan? Sillon kun aurinko paistaa, tai kun pörssisähkö on halpaa. Kun pörssisähkö on kallista niin ajaa omaa taloa + myy verkkoon.
Ja mitä tulee akun kestoon, ei se mahdollinen lisärasitus mua kiinnosta, siinä on 7 vuoden takuu ja ennen sen loppumista auto on jo vaihtunut. Ja toisekseen joistakin lähteistä on kantautunut mielipidettä että tommonen maltillinen hidas purku&lataus syklaus 80-20% lataustason sisällä saattas jopa "virkistää" akkua verrattuna että vaan jättää seisomaan.
suunniteltu auto ei ole 60-100k vaan 27k ja siinä on 51kwh LFP akku!
se ei vaan mene noin, poikkeus tietty vahvistaa säännön
katsoppa vaikka menneitä hintoja, viikon ollut korkealla yölläkin
jos olisit eka päivänä purkanut ja kuvitellut yöllä lataavasi olisit saanut odottaa 7 yötä, eikä vieläkään halpaa ja olisit lopulta joutunut sen autosikin lataamaan sillä vielä kalliimmalla sähköllä kun ajamista varten se on
en ole muuten sattumaltakaan nähnyt kirjoitusta joka olisi autoa varastona käyttänyt pörssisähkökeinotteluun
rakhan voi pyörittää pörssiosakkeissa, on varmasti tuottoisampaa, ainakin saa osingot