Tuossa kytkennässä muodostuu konkan vastuksen ja induktanssin sarjakytkentä.
Josta seuraa jonain ajanhetkenä virtaa on mutta ei jännitettä.
ja taas jännitettä on mutta ei virtaa. kun teho on jännitteen ja virran tulo niin teho on nolla.
Tämä kärjistetysti.
Jossain kohtaa tajuuden muuttuessa saavutetaan resonannsi piste ja siinä kohtaa ja eteenpäin taajuuden kasvaessa kaikki keikahtaa takaperin ,myllystä tuli helikopteri.
Mitkään kääntövoimat ei pysäytä myllä koska ne heikkenevät edelleen kierrosten kasvaessa.
Hullun hommaa lähteä käytännössä kokeilemaan jos ei ole selvitetty teoreettisesti kuinka tuo käyttäytyy.
tuossa insinööreille:
http://koti.mbnet.fi/huhtama/ele/index.php?si=ml17.sis&pa=
teksti muodossa vähän on pitkä ja kuiva (sitä tämä on):
http://koti.mbnet.fi/huhtama/ele/index.php?si=ukk&pa=&ukk=2170426
Mun edesmenneestä exmorkista 2kw tuli kun kuorma oli pikkasen pieni ajatellen myrskytuulia.
3-AC 500V -> DC700V <-lue uudellen ja mieti tappaa varmasti ???
Ja kun tuonne joukkoon tungetaan kasa konkkia huh huh mitkä mahtaa olla jännitteet sitten.
Tuo resonannsi piste on nyt hiukan onko se yli päästö vai alipäästö se voi muutaa kaiken.
Jos teknistä ajatus virhettä niin jonkun pitää korjata mutta turha spämmi saa jäädä pois!
Josta seuraa jonain ajanhetkenä virtaa on mutta ei jännitettä.
ja taas jännitettä on mutta ei virtaa. kun teho on jännitteen ja virran tulo niin teho on nolla.
Tämä kärjistetysti.
Jossain kohtaa tajuuden muuttuessa saavutetaan resonannsi piste ja siinä kohtaa ja eteenpäin taajuuden kasvaessa kaikki keikahtaa takaperin ,myllystä tuli helikopteri.
Mitkään kääntövoimat ei pysäytä myllä koska ne heikkenevät edelleen kierrosten kasvaessa.
Hullun hommaa lähteä käytännössä kokeilemaan jos ei ole selvitetty teoreettisesti kuinka tuo käyttäytyy.
tuossa insinööreille:
http://koti.mbnet.fi/huhtama/ele/index.php?si=ml17.sis&pa=
teksti muodossa vähän on pitkä ja kuiva (sitä tämä on):
http://koti.mbnet.fi/huhtama/ele/index.php?si=ukk&pa=&ukk=2170426
Mun edesmenneestä exmorkista 2kw tuli kun kuorma oli pikkasen pieni ajatellen myrskytuulia.
3-AC 500V -> DC700V <-lue uudellen ja mieti tappaa varmasti ???
Ja kun tuonne joukkoon tungetaan kasa konkkia huh huh mitkä mahtaa olla jännitteet sitten.
Tuo resonannsi piste on nyt hiukan onko se yli päästö vai alipäästö se voi muutaa kaiken.
Jos teknistä ajatus virhettä niin jonkun pitää korjata mutta turha spämmi saa jäädä pois!
