Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Tuulivoima
Generaattorit
Mitä mieltä SW Energian 600W myllystä?
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="Eko" data-source="post: 11409" data-attributes="member: 1179"><p>Minulla tuolla hallin katolla tälläkin hetkellä pyörii juuri tälläinen Air breeze , josta oma säädin</p><p>puukotettu pois . Sekin vain sen takia kun salama kävi vierailulla ja antoi omalle säätimelle</p><p>lähtöpassit . Myllyssä siis sisällä auton laturin tasasuuntaussilta ja ulos tulee kaksi piuhaa</p><p>+ ja - . Rungolle on oma piuha maadoitusta varten . Kolmivaihe sähköä et tuolta ulos saa</p><p>kun liukurenkaita on vain kolme ja yksi on siis varattu rungon maadoitukselle . Tietenkin</p><p>jos haluat toimia ilman toimivaa maadoitusta , vaihtosähkön tuonti alas onnistuu .</p><p></p><p>Ei kyllä ole mitään syytä poistaa breezen omaa säädintä sillä se huolehtii latauksesta</p><p>MPPT-säätimen avuin . Lisäksi jarrutus toimii myrskytuulella sen kautta ja tietenkin kun akut</p><p>täyttyvät huolehtii se myös akuista . Minulla tuon tasasuunnatun myllyn säätimenä toimii</p><p>Tristar PWM 45 verso jarruvastuksilla varustettuna . Hyvin tuokin akkujen latauksesta</p><p>huolehtii . Edellisenä yönä tuuleskeli siihen malliin , jotta akut olivat täynnä ja säädin pudotti</p><p>latausjännitteen 13.6volttiin . Kaikki muu menii jarruvastukseen ja sen lämpö oli aamulla </p><p>lähemmäs 50 astetta . Eli ulkopuolisella säätimellä mylly pyörii tuulen jatkuessa tauotta ,</p><p>vaikka akut olisivat täynnä .</p><p></p><p>Olen ollut kyllä tyytyväinen tähänkin järjestelmään , sillä saa akkuihin latausta silloinkin talvella</p><p>kun aurinko ei paista . Tosin ei sitä aina tuulekaan , mutta tällä alueella noita tuulia kyllä nykyään</p><p>riittä useammalle päivälle kuukaudessa .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eko, post: 11409, member: 1179"] Minulla tuolla hallin katolla tälläkin hetkellä pyörii juuri tälläinen Air breeze , josta oma säädin puukotettu pois . Sekin vain sen takia kun salama kävi vierailulla ja antoi omalle säätimelle lähtöpassit . Myllyssä siis sisällä auton laturin tasasuuntaussilta ja ulos tulee kaksi piuhaa + ja - . Rungolle on oma piuha maadoitusta varten . Kolmivaihe sähköä et tuolta ulos saa kun liukurenkaita on vain kolme ja yksi on siis varattu rungon maadoitukselle . Tietenkin jos haluat toimia ilman toimivaa maadoitusta , vaihtosähkön tuonti alas onnistuu . Ei kyllä ole mitään syytä poistaa breezen omaa säädintä sillä se huolehtii latauksesta MPPT-säätimen avuin . Lisäksi jarrutus toimii myrskytuulella sen kautta ja tietenkin kun akut täyttyvät huolehtii se myös akuista . Minulla tuon tasasuunnatun myllyn säätimenä toimii Tristar PWM 45 verso jarruvastuksilla varustettuna . Hyvin tuokin akkujen latauksesta huolehtii . Edellisenä yönä tuuleskeli siihen malliin , jotta akut olivat täynnä ja säädin pudotti latausjännitteen 13.6volttiin . Kaikki muu menii jarruvastukseen ja sen lämpö oli aamulla lähemmäs 50 astetta . Eli ulkopuolisella säätimellä mylly pyörii tuulen jatkuessa tauotta , vaikka akut olisivat täynnä . Olen ollut kyllä tyytyväinen tähänkin järjestelmään , sillä saa akkuihin latausta silloinkin talvella kun aurinko ei paista . Tosin ei sitä aina tuulekaan , mutta tällä alueella noita tuulia kyllä nykyään riittä useammalle päivälle kuukaudessa . [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Tuulivoima
Generaattorit
Mitä mieltä SW Energian 600W myllystä?
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...