Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Kauppapaikka
Myy/Osta/Vaihda
M/V: 24v varajärjestelmä
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="Maalaistollo" data-source="post: 12519" data-attributes="member: 3761"><p>Myydään 48v järjestelmiin siirtymisen vuoksi smc-250/8A ylläpitolaturi, 4kpl Sonnenschein/Dryfit A500 12V 60Ah ja 1500w pure sinewave invertteri. Akut olleet 20-22 asteessa ja ylläpito latauksessa muutaman vuoden. Pari kertaa sähkökatkon aikana käytetty 12v tasolle asti, mutta ei kertaakaan syvä purettu. Vain Nouto tai toimimitus pirkanmaalle. Teollisuus laatuisia liittimiä ja kaapeleita löytyy tarpeen mukaan.</p><p></p><p>Jos jollain tarvetta niin luovun myös 5kva upsista jossa uusi 5ah/180v sisäinen akusto ja ulkoinen kolmevuotta ylläpitoladattu 40ah/180v akusto. Kyseessä eaton pulsar mx 5000 rt upsi, joka kytkettävissä terminaaleista kiinteästi napaisuuden varmistamiseksi. http://lit.powerware.com/ll_download.asp?file=PULMX02FXA_1111.pdf jaksaa potkaista kaikki kokeilemani vaikeatkin kuormat käyntiin.</p><p></p><p>Tarjoa tai ilmoita mitkä kiinnostaa niin teen sopivasta setistä tarjouksen. Halvalla lähtee koska käytettyjä, joten tästä alkusetti varavoimalaitteistoon tai laajennus energiantuottajalle.</p><p></p><p></p><p>Vaihdossa saa tarjota aurinko/tuulivoimala osia tai vaikka maastopyörää, kun edellinen katosi pihasta <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maalaistollo, post: 12519, member: 3761"] Myydään 48v järjestelmiin siirtymisen vuoksi smc-250/8A ylläpitolaturi, 4kpl Sonnenschein/Dryfit A500 12V 60Ah ja 1500w pure sinewave invertteri. Akut olleet 20-22 asteessa ja ylläpito latauksessa muutaman vuoden. Pari kertaa sähkökatkon aikana käytetty 12v tasolle asti, mutta ei kertaakaan syvä purettu. Vain Nouto tai toimimitus pirkanmaalle. Teollisuus laatuisia liittimiä ja kaapeleita löytyy tarpeen mukaan. Jos jollain tarvetta niin luovun myös 5kva upsista jossa uusi 5ah/180v sisäinen akusto ja ulkoinen kolmevuotta ylläpitoladattu 40ah/180v akusto. Kyseessä eaton pulsar mx 5000 rt upsi, joka kytkettävissä terminaaleista kiinteästi napaisuuden varmistamiseksi. http://lit.powerware.com/ll_download.asp?file=PULMX02FXA_1111.pdf jaksaa potkaista kaikki kokeilemani vaikeatkin kuormat käyntiin. Tarjoa tai ilmoita mitkä kiinnostaa niin teen sopivasta setistä tarjouksen. Halvalla lähtee koska käytettyjä, joten tästä alkusetti varavoimalaitteistoon tai laajennus energiantuottajalle. Vaihdossa saa tarjota aurinko/tuulivoimala osia tai vaikka maastopyörää, kun edellinen katosi pihasta :) [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Kauppapaikka
Myy/Osta/Vaihda
M/V: 24v varajärjestelmä
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös