Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Kauppapaikka
Myy/Osta/Vaihda
M: SINIAALTO INVERTTERI 3KW 12V
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="mke" data-source="post: 9833" data-attributes="member: 339"><p>Invertek dai-3000 3kw jatkuva siniaalto invertteri. Tarviis siirtyä 24v järjestelmään kun ei muuten aurinkosäätimissä riitä potku vaikka onkin jo 140A</p><p></p><p>Tuossa vastaava mutta 24v http://generador-electrico.com/tienda/product_info.php?manufacturers_id=91&products_id=990</p><p></p><p>Eli vaihdossa kelpaa myös laadukas 24v SINI invertteri esim 2kw ja 1kw tai sitten 3kw Mahdollisesti voi miettiä 48v invertteriä myös vaihdossa.</p><p>Tällä invertterillä jauhettu sähköä nyt n.300kw ja hintaa vois olla n.700 tai sitten pitää hommata kolmas säädin <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite2" alt=";)" title="Wink ;)" loading="lazy" data-shortname=";)" /></p><p>Sijainti LOPPI</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mke, post: 9833, member: 339"] Invertek dai-3000 3kw jatkuva siniaalto invertteri. Tarviis siirtyä 24v järjestelmään kun ei muuten aurinkosäätimissä riitä potku vaikka onkin jo 140A Tuossa vastaava mutta 24v http://generador-electrico.com/tienda/product_info.php?manufacturers_id=91&products_id=990 Eli vaihdossa kelpaa myös laadukas 24v SINI invertteri esim 2kw ja 1kw tai sitten 3kw Mahdollisesti voi miettiä 48v invertteriä myös vaihdossa. Tällä invertterillä jauhettu sähköä nyt n.300kw ja hintaa vois olla n.700 tai sitten pitää hommata kolmas säädin ;) Sijainti LOPPI [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Kauppapaikka
Myy/Osta/Vaihda
M: SINIAALTO INVERTTERI 3KW 12V
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös