Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Aurinkosähkö
Linkkejä edullisiin paneeleihin (ulkomailta ja kotimaasta)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="karpo73" data-source="post: 10383" data-attributes="member: 4748"><p>Ennen paneelien asennusta testasin kahden paneelin sarjaankytkentää auringossa jolloin jännite oli jotain 260 volttia. Hyvin paloi 70W hehkulamppu roikkavalossa. Kokeilin myös suoraan 130W hiomakonetta joka toimi kohtalaisen hyvin. 400W porakonekin pyöri mutta ei täysin palkein.</p><p></p><p></p><p>Itse olen myös harkinnut että asentaisin muutaman paneelin rinnan ja hankkisin lataussäätimen. Geeliakkuja olisi jemmassa noin 400 Ah verran.</p><p></p><p>Pitänee laittaa lisää kuvia paneelitelineestä kun olen saanut siirrettyä ne tietokoneelle. </p><p>Olisiko tarvetta värkätä oma tarina rakennusvaiheista?</p><p></p><p>Oikeastaan alkuperäinen ajatus oli hankkia sellainen inventteri jossa olisi myös akkujen lataus mutta tässä mallissa oli panelien tyhjäkäyntijännite maximi vain 120 V.</p><p>http://viewitem.eim.ebay.fi/2400W-24V-solar-UPS-pure-sine-wave-inverter-charger-MPPT-25A-600W/321220586284/item</p><p></p><p>Itse en ole vielä ehtinyt syventyä muiden paneelien toiminnallisiin eroihin. Yriän napata kuvakaappauksen päivätuotosta paisteisella ja pilvisellä säällä.</p><p></p><p>Nyt kun satelee lumia niin eipä ne tuota mitään hangen alla...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="karpo73, post: 10383, member: 4748"] Ennen paneelien asennusta testasin kahden paneelin sarjaankytkentää auringossa jolloin jännite oli jotain 260 volttia. Hyvin paloi 70W hehkulamppu roikkavalossa. Kokeilin myös suoraan 130W hiomakonetta joka toimi kohtalaisen hyvin. 400W porakonekin pyöri mutta ei täysin palkein. Itse olen myös harkinnut että asentaisin muutaman paneelin rinnan ja hankkisin lataussäätimen. Geeliakkuja olisi jemmassa noin 400 Ah verran. Pitänee laittaa lisää kuvia paneelitelineestä kun olen saanut siirrettyä ne tietokoneelle. Olisiko tarvetta värkätä oma tarina rakennusvaiheista? Oikeastaan alkuperäinen ajatus oli hankkia sellainen inventteri jossa olisi myös akkujen lataus mutta tässä mallissa oli panelien tyhjäkäyntijännite maximi vain 120 V. http://viewitem.eim.ebay.fi/2400W-24V-solar-UPS-pure-sine-wave-inverter-charger-MPPT-25A-600W/321220586284/item Itse en ole vielä ehtinyt syventyä muiden paneelien toiminnallisiin eroihin. Yriän napata kuvakaappauksen päivätuotosta paisteisella ja pilvisellä säällä. Nyt kun satelee lumia niin eipä ne tuota mitään hangen alla... [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Aurinkosähkö
Linkkejä edullisiin paneeleihin (ulkomailta ja kotimaasta)
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...