Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Ilmaisenergia.info - Yleiset keskusteluaiheet
Energian varastointi
LiFepo4 akuston rakentaminen
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="Mekaniker" data-source="post: 49779" data-attributes="member: 104"><p>Tehdaskoteloon piilotettujen BMS:n mihin ei pääse lukemaan tietoja edes on ärsyttäviä. Löytyy täältäkin nippu "taskulampun paristoja"...</p><p>Ja niissä voi olla ihan mikä toimittaja vaan, käytössä on parit 12V 100Ah akut missä on purku100A/ lataus 50A ja mittasin balanserin virraksi noin 0.6A alkaen 3.45V.</p><p>Tietenkin epätarkkaa puuhaa pihtivirtamittarilla mutta oleellinen ero JK-bms:n missä on aktiivinen 1A vastaavassa paketissa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mekaniker, post: 49779, member: 104"] Tehdaskoteloon piilotettujen BMS:n mihin ei pääse lukemaan tietoja edes on ärsyttäviä. Löytyy täältäkin nippu "taskulampun paristoja"... Ja niissä voi olla ihan mikä toimittaja vaan, käytössä on parit 12V 100Ah akut missä on purku100A/ lataus 50A ja mittasin balanserin virraksi noin 0.6A alkaen 3.45V. Tietenkin epätarkkaa puuhaa pihtivirtamittarilla mutta oleellinen ero JK-bms:n missä on aktiivinen 1A vastaavassa paketissa [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Ilmaisenergia.info - Yleiset keskusteluaiheet
Energian varastointi
LiFepo4 akuston rakentaminen
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös