Koita varmistua ettei tuulenpuuskat pääse yllättämäänharjakaiset tänään, 10m pituutta ja 3,5m korkeutta
huomenna jatketaan, siisti sisätyö tai ainakin katon alla
Sen verran kovia puuskia luvattiin äsken
Koita varmistua ettei tuulenpuuskat pääse yllättämäänharjakaiset tänään, 10m pituutta ja 3,5m korkeutta
huomenna jatketaan, siisti sisätyö tai ainakin katon alla
43.73V / 16 = 2.73V/Cell eli on vielä yhdelle päivälle?ensimmäinen kerta alle 46V
Niinpä tosiaan!Sähkömoottori tuohon ja piikkipyörät ja sitten kylille ajelemaan.
eiks ois helpompi laittaa toiseen päähän kunnon tappi ja laakeroida se. Silloin riittää toiseen päähän vetävät pyörät joka seuraa aurinkoa ja päivän päätteeksi ajaa takas aamun lähtöpisteeseen.Niinpä tosiaan!
Joka nurkkaan pyörät ja sähkömoottoreilla veto siten että toisen pään pyörät vetää eteenpäin ja toisen pään taaksepäin niin saa seuraamaan aurinkoa. Otankin tuon omaan prjektiin vaihtoehto H:ksi vai olisko se jo J-versio? Niin kauan kun paneelit on suulin nurkassa pinossa, voi noita vaihtoehtoja miettiä ihan rauhassa.
itseasiassa veit "sanat suusta"eiks ois helpompi laittaa toiseen päähän kunnon tappi ja laakeroida se. Silloin riittää toiseen päähän vetävät pyörät joka seuraa aurinkoa ja päivän päätteeksi ajaa takas aamun lähtöpisteeseen.
lonkerokelillä ja sateella taivasta kohti on paras, useasti antaa tuplat vs pystyasennusSatelliittiantenneille on hyviä ulkokäyttöön sopivia lineaarimoottoreita. Niissä on pulssilaskurit asennolle, vois tehä kelloon perustuvan suuntauksenkin, joka toimis lonkerokelilläkin optimisti.
Suurennetussa kuvassa (png suurennettuna 100%= rakeinen) näyttää olevan "lievää" kipinöintiä johdonpäässäkehittelen tuohon vielä automaattisen kipinäeston niin liitäntä tapahtuu sivistyneesti ilman roiskeita ja pauketta
Mielikuvitus ja nurkista löytyvät komponentit vain rajana, itselleen saa valita mieleisensä sovelluksen. Tässäkin uudet ideat on tärkeempiä kuin yksi kiveenhakattu vaihtoehto.eiks ois helpompi laittaa toiseen päähän kunnon tappi ja laakeroida se. Silloin riittää toiseen päähän vetävät pyörät joka seuraa aurinkoa ja päivän päätteeksi ajaa takas aamun lähtöpisteeseen.