Invertterin tilaus ulkomailta

Mail man

New member
Invertterille olisi tarvetta luokassa 5-6kw kolmivaiheverkkoinvertteri.. Katselin että Saksasta sais esim fronius symon 5 noin 1300e hintaan. Mitenkä nuo tuolta tilatut vehkeet, meneekö ne suoraan täällä asetuksiin vai pitääkö jotain säätää ja onko ulkomailta tilaamisessa ylipäätään järkeä. Suomessa vastaavat on 1600e ja päälle satasen postit, kun Saksasta postitkin on vain puolet tuosta.

Mail man

New member
Jees, hyvää vertailua. kiitos.

itse katselin tätä

Sen verran mitä itse olen ebayssa myynyt, niin tuo hinta pitäisi sisältää kaikki. kun myyjän on yritys, niin se sisältää myös alvin. postikulut ovat myös nuo ilmoitetut.

tengu

Member
Useamman kerran tilannut Alma-Solarshopista Saksasta. Nopsaan tulee tavarat laitteista löytyy vaadittavat standardit. Tällä hetkellä kyllä miettisin kahdesti ulkomailta tilaamista kunnes tämä korona härdelli on jotenkin hanskassa.

Kaimexkalastus

New member
Ei sitä ikinä tiedä. Tilasin itse tänään alma-solarshopista fronius 5.0-3 invertterin. Ensin luulin että solar pur on suomen kauppa muutta kuitenkin saksan. Hinta ero oli 20 muutta alma solarshop varmasti turvalisempi. Katsotaan koska on täälla.