Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Tuulivoima
Generaattorit
hummer H2.7-500W
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="Puuha" data-source="post: 1480" data-attributes="member: 22"><p>Wurtilla on hss lube joka on suihkutettava vaseliini suoraan spraypurkista. Pysyy ja tarttuu hyvin ja ei tartte laittaa paksusti. N. 13 euroa tölkki</p><p></p><p>Jos vika on tuossa paksussa vaseliinissa joka voi olla syynä saa sen irti vaikka jarrujenpuhdistus sprayllä laakerista. Maksaa n. Femman purkki.</p><p></p><p>Koska sinulla on jo yksi toivottavasti genu varastossa etkä ole heittänyt sitä pois asiaa voisi tutkia käyttämällä sitä lämpimässä jos vaikka herkiäisi pyörimään.</p><p></p><p>Voi myös olla että generaattorissa on magneetti irronnut tai joku muu osa joka sitten estää pyörimisen jos sisällä käyttö ei anna toivottua tulosta. </p><p></p><p>Laakerointi näytti pintapuoleisesti sellaiselta normaalilta laakerilta joka ei ole tarkoitettu akselin pitkittäissuuntaiseen rasitukseen jolloin laakeri on mahdollisesti hiertänyt itsensä rikki. Tämäkin on mahdollista sillä kovasti epäilen ettei ko. Laitteessa ole kuin yksi laakeri akselilla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Puuha, post: 1480, member: 22"] Wurtilla on hss lube joka on suihkutettava vaseliini suoraan spraypurkista. Pysyy ja tarttuu hyvin ja ei tartte laittaa paksusti. N. 13 euroa tölkki Jos vika on tuossa paksussa vaseliinissa joka voi olla syynä saa sen irti vaikka jarrujenpuhdistus sprayllä laakerista. Maksaa n. Femman purkki. Koska sinulla on jo yksi toivottavasti genu varastossa etkä ole heittänyt sitä pois asiaa voisi tutkia käyttämällä sitä lämpimässä jos vaikka herkiäisi pyörimään. Voi myös olla että generaattorissa on magneetti irronnut tai joku muu osa joka sitten estää pyörimisen jos sisällä käyttö ei anna toivottua tulosta. Laakerointi näytti pintapuoleisesti sellaiselta normaalilta laakerilta joka ei ole tarkoitettu akselin pitkittäissuuntaiseen rasitukseen jolloin laakeri on mahdollisesti hiertänyt itsensä rikki. Tämäkin on mahdollista sillä kovasti epäilen ettei ko. Laitteessa ole kuin yksi laakeri akselilla. [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Tuulivoima
Generaattorit
hummer H2.7-500W
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös