Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Tuulivoima
Generaattorit
hummer H2.7-500W
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="antero" data-source="post: 1473"><p>Tervetuloa joukkoon nimerkki; 500w</p><p></p><p>Voisitko lähettää kuvan ko tuuligeneraattorista. </p><p>Onnistuu, kun kirjoitat viestiä ja nakkaat tuon "lisätoiminnot" auki ja voit omalta tietokoneelta</p><p>"selata" ja liittää kirjoitukseesi. Kuvan koko pitää olla 500kt tai alle.(pienennä tarvittaessa kuvankäsittelyohjelmalla)</p><p></p><p>Kuva kertoisi ko tuulivoimalan rakenteesta.</p><p></p><p>Tässä kysymyksiä, jotka selventäisivät asiaa;</p><p>-Maston korkeus ja ympäröivän maaston ym korkeussuhteet.</p><p>-Onko Hummer voimalassa ns liukurenkaat, jolla tuotettu sähkö johdetaan alas, johdon kiertymättä.</p><p>-Tuleeko tuulivoimalasta ulos 2 vai 3 johtoa, jolloin kahdella tarkoittaa, että tasasuuntaus tehdään voimalan sisällä.</p><p>-Mikä on voimalan ominaisjännite.</p><p>-Käytätkö voimalan mukana tullutta lataussäädintä.</p><p>-Minkä kokoinen akusto. (Yleensä tämän kokoluokan tuulivoimalalla ladataan akustoa.)</p><p></p><p>Kyllä tuo voimalasi saadaan toimimaan.</p><p></p><p>Voit ottaa yhteyttä myös suoraan; 040 511 5245</p><p>Asia on kyllä hyvä käsitellä myös tällä foorumilla kaikkien hyödyksi ja tiedoksi.</p><p></p><p>Antero</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="antero, post: 1473"] Tervetuloa joukkoon nimerkki; 500w Voisitko lähettää kuvan ko tuuligeneraattorista. Onnistuu, kun kirjoitat viestiä ja nakkaat tuon "lisätoiminnot" auki ja voit omalta tietokoneelta "selata" ja liittää kirjoitukseesi. Kuvan koko pitää olla 500kt tai alle.(pienennä tarvittaessa kuvankäsittelyohjelmalla) Kuva kertoisi ko tuulivoimalan rakenteesta. Tässä kysymyksiä, jotka selventäisivät asiaa; -Maston korkeus ja ympäröivän maaston ym korkeussuhteet. -Onko Hummer voimalassa ns liukurenkaat, jolla tuotettu sähkö johdetaan alas, johdon kiertymättä. -Tuleeko tuulivoimalasta ulos 2 vai 3 johtoa, jolloin kahdella tarkoittaa, että tasasuuntaus tehdään voimalan sisällä. -Mikä on voimalan ominaisjännite. -Käytätkö voimalan mukana tullutta lataussäädintä. -Minkä kokoinen akusto. (Yleensä tämän kokoluokan tuulivoimalalla ladataan akustoa.) Kyllä tuo voimalasi saadaan toimimaan. Voit ottaa yhteyttä myös suoraan; 040 511 5245 Asia on kyllä hyvä käsitellä myös tällä foorumilla kaikkien hyödyksi ja tiedoksi. Antero [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Tuulivoima
Generaattorit
hummer H2.7-500W
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös