Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Tuulivoima
Exmork ja muut halvat lämmityssäätimet
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="Samppa" data-source="post: 1537" data-attributes="member: 1"><p>Näyttöjä kun halutaan, niin näytäppäs ne viestini, jossa olen kehunut Finnpropin säätimen ominaisuuksia tms.? Minulla ei ole ko. säätimestä henk.kohtaista kokemusta, enkä siksi voi ominaisuuksista kertoilemaan. Olen tämän Finnprop ja Anteron vastaisen kamppanjan ja henkilökohtaisuuksiin menneen mustamaalauksen vuoksi lähtenyt puolustuskannalle. En tykkää sellaisesta, että tuulivoimaharrastajat lähtevät kampanjoimaan toisia/toista harrastajaa vastaan jonkin laitevalintakysymyksen vuoksi. Jokaisella on vapaus tehdä itse päätöksensä, eikä siitä tarvitsisi kenenkään hermostua. Keskustelua valintojen järkevyydestä voidaan käydä, mutta mielellään asiallisesti.</p><p></p><p>Finnpropin säätimiä on tehty jo vuosia ja niitä on Suomalaisillakin voimalavalmistajilla käytössä. Olen hyvinkin varma, että ko. säädin on toimiva ja ns. varma ostos. Ominaisuuksiin en ole ottanut kantaa, enkä ota nytkään. Kuten olen aiemmin kirjoitellut, niin on erittäin hyvä, että kokemuksia jatkossa kertyy myös halvemmista säätimistä. Toivoisin, että näistä säätimistä voitaisiin keskustella asiallisesti, eikä keskustelu menisi koko ajan vastapuolen mustamaalaukseen. Ymmärrän sitä näkökantaa, että suuren summan käyttämistä tuulivoimalan johonkin osaan karsastetaan. Jos lähdetään siitä, että laitteiston pitää tuottaa hankintahintansa takaisin mahdollisimman pian, niin ilman muuta tälle kannalle on perusteita.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Samppa, post: 1537, member: 1"] Näyttöjä kun halutaan, niin näytäppäs ne viestini, jossa olen kehunut Finnpropin säätimen ominaisuuksia tms.? Minulla ei ole ko. säätimestä henk.kohtaista kokemusta, enkä siksi voi ominaisuuksista kertoilemaan. Olen tämän Finnprop ja Anteron vastaisen kamppanjan ja henkilökohtaisuuksiin menneen mustamaalauksen vuoksi lähtenyt puolustuskannalle. En tykkää sellaisesta, että tuulivoimaharrastajat lähtevät kampanjoimaan toisia/toista harrastajaa vastaan jonkin laitevalintakysymyksen vuoksi. Jokaisella on vapaus tehdä itse päätöksensä, eikä siitä tarvitsisi kenenkään hermostua. Keskustelua valintojen järkevyydestä voidaan käydä, mutta mielellään asiallisesti. Finnpropin säätimiä on tehty jo vuosia ja niitä on Suomalaisillakin voimalavalmistajilla käytössä. Olen hyvinkin varma, että ko. säädin on toimiva ja ns. varma ostos. Ominaisuuksiin en ole ottanut kantaa, enkä ota nytkään. Kuten olen aiemmin kirjoitellut, niin on erittäin hyvä, että kokemuksia jatkossa kertyy myös halvemmista säätimistä. Toivoisin, että näistä säätimistä voitaisiin keskustella asiallisesti, eikä keskustelu menisi koko ajan vastapuolen mustamaalaukseen. Ymmärrän sitä näkökantaa, että suuren summan käyttämistä tuulivoimalan johonkin osaan karsastetaan. Jos lähdetään siitä, että laitteiston pitää tuottaa hankintahintansa takaisin mahdollisimman pian, niin ilman muuta tälle kannalle on perusteita. [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Tuulivoima
Exmork ja muut halvat lämmityssäätimet
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...