Tarkennan vielä: se anturikin näyttää siis matalampaa lämpötilaa kun mitä kierukoiden jälkeen kiertonesteessä on! ymmärrän että ei ihan kaikkee millään saa talteen, mutta tuntus että lähemmä 10-asteen ero kierukoiden sijaintipaikan ympäristöön on vähä liikaa kun tavotehhan on jäähdyttää mahollisimman paljon tuota nestettä ennen keräimille paluuta-> parempi hyötysuhe->parempi teho! Joku viisaampi varmaan ossaa kertoo että paljoko käytänössä tuolla saa lisätehoja jos levarin avulla esim tuossa lämpötilat 47(meno)-37(paluu)-29(anturi/pohja) tilanteessa muuttuski vaikka 40-30-29 ja virtaus vastaavasti huomattavasti kovempi.. sekottumista en pelkää kun hyvin kerrostuu vaikka lattialämmitys ja uunipuoli hämmentää varaajaa kokoajan! sei tässä niinkään haittaa vaikka jäiski pohjalta lataamatta pieni osa, mutta tuo isohko ero kierukan ympäristön ja kierukoiden jälkeisen nesteen välillä kiusaa ja sitä ei näytä säätämällä kuriin saavan ainakaan niin että kokonais-saanto ei kärsi!