Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Ilmaisenergia.info - Yleiset keskusteluaiheet
Yleinen Keskustelu
asta rakentaja messut tampere
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="Puuha" data-source="post: 4745" data-attributes="member: 22"><p>loppujenlopuksi aurinkoa ja tuulta himoitsevien määrä on markkinoista marginaalinen ja siihen panostaminen messujen muodossa on aika kallista. toisin sanottuna yksittäiset myydyt kappaleet eivät lyö leiville jota messuilla yritetään saada. paikka maksut ovat kuitenkin sen verran tyyriitä joten ovat yrityksille aika iso santsaus.</p><p></p><p>toinen syy on siinä että tietämys on hyvin marginaalista. on vain oletuksia. oletuksilla on hyvin hankalaa mitään myydä. laitteistot ovat niin suuria että niiden kuljetus on ongelmallista. aina kun kuljetetaan ja asetetaan esille on rikkoutumisvaara jne. </p><p></p><p>ne jotka haluavat tuulivoimalan tai aurinkopanelit/keräimet osaavat itse hakea tiedon ja paikan mistä niitä saa ilman suurempaa rahallista panostusta markkinointiin. miksi siis käyttää messupaikkaa sellaisen tavaran myyntiin joka myy itse itseään? toista on taas tuotteissa joita on kaikilla suurinpiirtein samoilla ominaisuuksilla lvi-koneet, katot, ikkunat, vakuutukset, jne. messuilla on hyvä puhua asiakas ympäri tuotteen paremmuudesta ja vielä "messutarjouksin" jotka saattavat jossain tapauksissa olla vielä kallimpia kuin normi tarjoukset mutta kyseessähän on messutarjous. </p><p></p><p>rakentajamessut ovat pitkälti kaikkea muuta kuin mitä messujen voisi olettaa olevan. ei sieltä oikein mitään ideoita tahdo irrota kuten esimerkiksi asuntomessuilta joissa on ratkaisut oikeasti nähtävillä.</p><p></p><p>itse olen messuilta viimeisenä päivänä ostanut tavaraa mitkä ovat olleet esillä jos vain hinta on ollut sopeva ja päivän hinta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Puuha, post: 4745, member: 22"] loppujenlopuksi aurinkoa ja tuulta himoitsevien määrä on markkinoista marginaalinen ja siihen panostaminen messujen muodossa on aika kallista. toisin sanottuna yksittäiset myydyt kappaleet eivät lyö leiville jota messuilla yritetään saada. paikka maksut ovat kuitenkin sen verran tyyriitä joten ovat yrityksille aika iso santsaus. toinen syy on siinä että tietämys on hyvin marginaalista. on vain oletuksia. oletuksilla on hyvin hankalaa mitään myydä. laitteistot ovat niin suuria että niiden kuljetus on ongelmallista. aina kun kuljetetaan ja asetetaan esille on rikkoutumisvaara jne. ne jotka haluavat tuulivoimalan tai aurinkopanelit/keräimet osaavat itse hakea tiedon ja paikan mistä niitä saa ilman suurempaa rahallista panostusta markkinointiin. miksi siis käyttää messupaikkaa sellaisen tavaran myyntiin joka myy itse itseään? toista on taas tuotteissa joita on kaikilla suurinpiirtein samoilla ominaisuuksilla lvi-koneet, katot, ikkunat, vakuutukset, jne. messuilla on hyvä puhua asiakas ympäri tuotteen paremmuudesta ja vielä "messutarjouksin" jotka saattavat jossain tapauksissa olla vielä kallimpia kuin normi tarjoukset mutta kyseessähän on messutarjous. rakentajamessut ovat pitkälti kaikkea muuta kuin mitä messujen voisi olettaa olevan. ei sieltä oikein mitään ideoita tahdo irrota kuten esimerkiksi asuntomessuilta joissa on ratkaisut oikeasti nähtävillä. itse olen messuilta viimeisenä päivänä ostanut tavaraa mitkä ovat olleet esillä jos vain hinta on ollut sopeva ja päivän hinta. [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Ilmaisenergia.info - Yleiset keskusteluaiheet
Yleinen Keskustelu
asta rakentaja messut tampere
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...