Tässä ketjussa oleva akku on nyt käytössä:
Kiersin kirppiksiä ja löysin siistin tietokone-kotelon mihin akku sopi kyljelleen sekä muut osat:
DC-DC laturi+ Jäähd.Puhallin, USB-pistorasiat, 50A pistokkeet, Releet, Sulakkeet, Päävirtakytkin
Lisäksi piti purkaa auton sisustus auki uusia kaapeleita ja sulakkeita varten
25L:n makaavan kanisterin kokoinen ja paino noin 14kg (Muokkasin tilavuusarvion suuremmaksi)
Periaatekuva:
Toki voi käyttää erillisen invertterin kanssa mutta hetkellinen akkukuorma ei saa ylittää 100A
Löysin kuvan vastaavasta kotelosta:
Mitat (LxSxK): 249,5 x 390 x 260 mm
Purettu: Kuljetuksen aikana vaurioitunut LFP-akku
Akkutilaus tuli kolhittuna, ei käyttäkelpoisessa kunnossa ja sain toisen korvaamaan menetettyä Akkuvalmistajan tiedot tarkoituksella poistettu, vahinko ei myyjän eikä valmistajan syytä Sen sijaan sisältö paljastaa miten heppoisesti nykyakut on kasattu... Mitä BMS-tiedot paljastaa lisään...
ilmaisenergia.info
Kiersin kirppiksiä ja löysin siistin tietokone-kotelon mihin akku sopi kyljelleen sekä muut osat:
DC-DC laturi+ Jäähd.Puhallin, USB-pistorasiat, 50A pistokkeet, Releet, Sulakkeet, Päävirtakytkin
Lisäksi piti purkaa auton sisustus auki uusia kaapeleita ja sulakkeita varten
25L:n makaavan kanisterin kokoinen ja paino noin 14kg (Muokkasin tilavuusarvion suuremmaksi)
Periaatekuva:
Toki voi käyttää erillisen invertterin kanssa mutta hetkellinen akkukuorma ei saa ylittää 100A
Löysin kuvan vastaavasta kotelosta:
Mitat (LxSxK): 249,5 x 390 x 260 mm
Viimeksi muokattu: