Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Muut omat projektit
3D-tulostetut härvelit
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="vesioinas" data-source="post: 32170" data-attributes="member: 7870"><p>Putkien pitäisi olla UVC 253nm (air sterilizer germicidal purifier lamp), mutta mistäpä sen varmuudella tietäisi. Valo on valkoista paperia vasten lievästi violetti. Kamera vääristää värit. 12V laitepuhallin käy aika hiljaisena kun käyttöjännite on vain 5V. Otsonia ei synny ainakaan omaan nokkaan ja kukatkin ovat yhä elossa. Koitin tehdä tuon kotelon niin, ettei altista silmiä ihan suoraan. Käyttö on vain väliaikaista, joten muovin haperoituminen ajan myötä ei haittaa. Mulla on myös otsonointilaite ja sen hajun erottaa kyllä selvästi.</p><p></p><p>Tässä jotakin asiaa varsinaisesta käyttötarkoituksesta:</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uutta-tietoa-salakavalasta-koronaviruksesta-virusta-voi-tartuttaa-oireettomanakin-jo-samassa-tilassa-oleskelu-saattaa-riittaa/7763588#gs.00a1xj[/URL]</p><p></p><p>***</p><p></p><p>V3 seitsemäs kerros on valmis ja kaksi puuttuu vielä. Hajotin vahingossa yhden jatkoksi kiertämäni akselitapin kun vipu kasvoi liian suureksi, mutta osa ei katkennutkaan kierteen niskasta vaan sisäkartion alaosasta. Mielestäni siitä kohdasta ei pitäisi katketa silloin kun akselitappi on varsinaiselle paikalleen asennettuna. Asiahan selviää kokeilemalla riittävän kovassa tuulessa<img class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" alt="👹" title="Ogre :japanese_ogre:" src="https://twemoji.maxcdn.com/2/72x72/1f479.png" data-shortname=":japanese_ogre:" /></p><p>Kokonaisuutena turbiini vaikuttaa muuten ihan toimivan oloiselta - tulosteiden laatu on pysynyt kohdillaan viimeisten viritysten jälkeen, eikä mitään ole tarvinnut paikkailla. Ensi yönä syntyy taasen yksi uusi kerroksen puolikas.</p><p>[ATTACH=full]7770[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vesioinas, post: 32170, member: 7870"] Putkien pitäisi olla UVC 253nm (air sterilizer germicidal purifier lamp), mutta mistäpä sen varmuudella tietäisi. Valo on valkoista paperia vasten lievästi violetti. Kamera vääristää värit. 12V laitepuhallin käy aika hiljaisena kun käyttöjännite on vain 5V. Otsonia ei synny ainakaan omaan nokkaan ja kukatkin ovat yhä elossa. Koitin tehdä tuon kotelon niin, ettei altista silmiä ihan suoraan. Käyttö on vain väliaikaista, joten muovin haperoituminen ajan myötä ei haittaa. Mulla on myös otsonointilaite ja sen hajun erottaa kyllä selvästi. Tässä jotakin asiaa varsinaisesta käyttötarkoituksesta: [URL unfurl="true"]https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uutta-tietoa-salakavalasta-koronaviruksesta-virusta-voi-tartuttaa-oireettomanakin-jo-samassa-tilassa-oleskelu-saattaa-riittaa/7763588#gs.00a1xj[/URL] *** V3 seitsemäs kerros on valmis ja kaksi puuttuu vielä. Hajotin vahingossa yhden jatkoksi kiertämäni akselitapin kun vipu kasvoi liian suureksi, mutta osa ei katkennutkaan kierteen niskasta vaan sisäkartion alaosasta. Mielestäni siitä kohdasta ei pitäisi katketa silloin kun akselitappi on varsinaiselle paikalleen asennettuna. Asiahan selviää kokeilemalla riittävän kovassa tuulessa👹 Kokonaisuutena turbiini vaikuttaa muuten ihan toimivan oloiselta - tulosteiden laatu on pysynyt kohdillaan viimeisten viritysten jälkeen, eikä mitään ole tarvinnut paikkailla. Ensi yönä syntyy taasen yksi uusi kerroksen puolikas. [ATTACH type="full" alt="IMG_20200316_221324.jpg"]7770[/ATTACH] [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Muut omat projektit
3D-tulostetut härvelit
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös