Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Muut omat projektit
3D-tulostetut härvelit
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="vesioinas" data-source="post: 32157" data-attributes="member: 7870"><p>Pienensin suuttimen asetusta edellisestä 0.39mm -> 0.30mm, jonka jälkeen bondaus on parempi ja osa vahvempi. Turbiinin pitäisi kyllä pysyä tasapainossa, jos vaan siivet ovat ainakin pareittain ns. samaa paria eli samoilla asetuksilla tehty. Mittailen jossakin vaiheessa tarkemmin grammavaakalla. Ja lopputuleman voi todentaa vain kokeilemalla.</p><p></p><p>Valmiina on tämän verran - suunnitelmana on aloittaa teräskierteellä kolme alinta kerrosta ja jatkaa tulostetulla akselilla kuusi kerrosta siitä ylöpäin:</p><p></p><p>[ATTACH=full]7764[/ATTACH]</p><p>Muoviakseli vaikuttaa tukevalta ja kestää rakennelman kannattelun vaikkapa vaakatasossa kiinni pitäen.</p><p></p><p>Tässä välissä syntyi pari 6W UV-ilmanputsaria sattuneesta syystä:</p><p>[ATTACH=full]7763[/ATTACH][ATTACH=full]7765[/ATTACH][ATTACH=full]7766[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vesioinas, post: 32157, member: 7870"] Pienensin suuttimen asetusta edellisestä 0.39mm -> 0.30mm, jonka jälkeen bondaus on parempi ja osa vahvempi. Turbiinin pitäisi kyllä pysyä tasapainossa, jos vaan siivet ovat ainakin pareittain ns. samaa paria eli samoilla asetuksilla tehty. Mittailen jossakin vaiheessa tarkemmin grammavaakalla. Ja lopputuleman voi todentaa vain kokeilemalla. Valmiina on tämän verran - suunnitelmana on aloittaa teräskierteellä kolme alinta kerrosta ja jatkaa tulostetulla akselilla kuusi kerrosta siitä ylöpäin: [ATTACH type="full" alt="IMG_20200314_165046.jpg"]7764[/ATTACH] Muoviakseli vaikuttaa tukevalta ja kestää rakennelman kannattelun vaikkapa vaakatasossa kiinni pitäen. Tässä välissä syntyi pari 6W UV-ilmanputsaria sattuneesta syystä: [ATTACH type="full" alt="IMG_20200313_080242 (1).jpg"]7763[/ATTACH][ATTACH type="full"]7765[/ATTACH][ATTACH type="full"]7766[/ATTACH] [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Muut omat projektit
3D-tulostetut härvelit
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös