Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Muut omat projektit
3D-tulostetut härvelit
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="vesioinas" data-source="post: 32121" data-attributes="member: 7870"><p>Nyt on ensimmäinen akselitappi (d=30mm, kierre M20) paikoillaan. Tein sisäpuolesta onton niin filamenttia ei kulu liikoja. Akselitapin päähän tulee vielä reikä 6mm pulttia varten, jos tarvitsee lisätukea kun heikko kohta on oletettavasti tuossa uroskierteen niskassa. Vaihtoehtoisesti reiän kautta voi valaa tapin umpeen vaikka polyesterillä. En tiedä kestääkö tämäkään vielä puuskia, mutta ainakin periaatteessa rakenne on nyt entistä tukevampi. Säädin hieman pursotinpään asetuksia (0.40mm -> 0.39mm), jotta perimeter-kerrokset bondaisivat paremmin. Tiivistin päällepäin näkyvät raot sikaflexillä.</p><p></p><p>[ATTACH=full]7755[/ATTACH][ATTACH=full]7756[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vesioinas, post: 32121, member: 7870"] Nyt on ensimmäinen akselitappi (d=30mm, kierre M20) paikoillaan. Tein sisäpuolesta onton niin filamenttia ei kulu liikoja. Akselitapin päähän tulee vielä reikä 6mm pulttia varten, jos tarvitsee lisätukea kun heikko kohta on oletettavasti tuossa uroskierteen niskassa. Vaihtoehtoisesti reiän kautta voi valaa tapin umpeen vaikka polyesterillä. En tiedä kestääkö tämäkään vielä puuskia, mutta ainakin periaatteessa rakenne on nyt entistä tukevampi. Säädin hieman pursotinpään asetuksia (0.40mm -> 0.39mm), jotta perimeter-kerrokset bondaisivat paremmin. Tiivistin päällepäin näkyvät raot sikaflexillä. [ATTACH type="full" alt="IMG_20200310_193710.jpg"]7755[/ATTACH][ATTACH type="full" alt="Kuvakaappaus 2020-03-10 19-52-11.png"]7756[/ATTACH] [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Muut omat projektit
3D-tulostetut härvelit
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös