Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Muut omat projektit
3D-tulostetut härvelit
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="vesioinas" data-source="post: 32043" data-attributes="member: 7870"><p>Tulostin oli yön päällä ja vauhti oli max 72mm/s 0.33mm kerrospaksuudella. 34 metriä ja 5h27m myöhemmin tulos näyttää hyvältä ja osa lukittui hyvin paikoilleen myös edellisen version kanssa. Tällaisessa muutoksessa tulee helposti jokin ajatusvirhe, joka estää asennuksen tai vaikuttaa toimintaan väärin, joten pinoaminen pitää varmistaa vielä useammalla kappaleella. Laitan kuvan uudesta valmiista osasta vielä myöhemmin tänään.</p><p></p><p>Tulostelen noita uusia osia nyt sen mitä ehtii - tuleva viikonloppu näyttää vähätuuliselta, joten käytännön testaus siirtynee eteenpäin. Laser kierrosmittarikaan ei ole vielä perillä, mutta vauhdin saa tarvittaessa selville vaikkapa pienellä magneetilla ja hall-anturilla, jos kameratarkastelu ei riitä.</p><p></p><p>***</p><p>Kokeilin reilu vuosi sitten tehdä tuulennopeusmittarin HC-SR04 ultraäänimoduleilla ja Arduino pro-minillä. Jos aihe kiinnostaa niin voisin raapustaa havainnoista jotakin tännekin. Itseäni kiinnostaisi kehittää projekti loppuun asti. Vastaavia löytyy kyllä muidenkin tekemänä, joten sinänsä tekniikassa ei ole mitään uutta ihmeellistä. Tiiseri <a href="https://aijaa.com/y3pS8I">https://aijaa.com/y3pS8I</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vesioinas, post: 32043, member: 7870"] Tulostin oli yön päällä ja vauhti oli max 72mm/s 0.33mm kerrospaksuudella. 34 metriä ja 5h27m myöhemmin tulos näyttää hyvältä ja osa lukittui hyvin paikoilleen myös edellisen version kanssa. Tällaisessa muutoksessa tulee helposti jokin ajatusvirhe, joka estää asennuksen tai vaikuttaa toimintaan väärin, joten pinoaminen pitää varmistaa vielä useammalla kappaleella. Laitan kuvan uudesta valmiista osasta vielä myöhemmin tänään. Tulostelen noita uusia osia nyt sen mitä ehtii - tuleva viikonloppu näyttää vähätuuliselta, joten käytännön testaus siirtynee eteenpäin. Laser kierrosmittarikaan ei ole vielä perillä, mutta vauhdin saa tarvittaessa selville vaikkapa pienellä magneetilla ja hall-anturilla, jos kameratarkastelu ei riitä. *** Kokeilin reilu vuosi sitten tehdä tuulennopeusmittarin HC-SR04 ultraäänimoduleilla ja Arduino pro-minillä. Jos aihe kiinnostaa niin voisin raapustaa havainnoista jotakin tännekin. Itseäni kiinnostaisi kehittää projekti loppuun asti. Vastaavia löytyy kyllä muidenkin tekemänä, joten sinänsä tekniikassa ei ole mitään uutta ihmeellistä. Tiiseri [URL]https://aijaa.com/y3pS8I[/URL] [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Muut omat projektit
3D-tulostetut härvelit
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös