Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Muut omat projektit
3D-tulostetut härvelit
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="vesioinas" data-source="post: 32026" data-attributes="member: 7870"><p>Ok. Olisin kuvitellut, että materiaalina esim. rst toimisi paremmin, mutta uskotaan kyllä kun kimmomoduuli näyttää olevan eri teräslaaduilla lähes sama - totuus on ehkä jotakin sieltä välimaastosta. En liimaillut tai lukinnut kerroksia toisiinsa muuten kuin ulkoreunan ääripäistä. Tuossa videollakin kuulee selvän huojumisen aiheuttaman natinan eli jäykkyys todennäköisesti paranisi paremmalla kerrosten keskinäisellä kiinnityksellä. Kerrosten yhteenhitsaus samalla perusaineella on tietty yksi vaihtoehto. Nyt kerrokset on lukittu toisiinsa vain ulkoreunan tapituksilla ja yhtenäisen keskiakselin kautta. Katson saisiko korjauksen tehtyä cad-piirrokseen ja samalla muutan pystysuunnan pursotuksen lineaarisesta kierrosta enemmän kaarevaksi. Jos teen liian kiinteän rakenteen niin koko homman idea menee tavallaan pilalle kun nyt osat ovat täysin purettavissa ja uudelleen koottavissa esim. yksittäisen modulin vaihtoa varten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vesioinas, post: 32026, member: 7870"] Ok. Olisin kuvitellut, että materiaalina esim. rst toimisi paremmin, mutta uskotaan kyllä kun kimmomoduuli näyttää olevan eri teräslaaduilla lähes sama - totuus on ehkä jotakin sieltä välimaastosta. En liimaillut tai lukinnut kerroksia toisiinsa muuten kuin ulkoreunan ääripäistä. Tuossa videollakin kuulee selvän huojumisen aiheuttaman natinan eli jäykkyys todennäköisesti paranisi paremmalla kerrosten keskinäisellä kiinnityksellä. Kerrosten yhteenhitsaus samalla perusaineella on tietty yksi vaihtoehto. Nyt kerrokset on lukittu toisiinsa vain ulkoreunan tapituksilla ja yhtenäisen keskiakselin kautta. Katson saisiko korjauksen tehtyä cad-piirrokseen ja samalla muutan pystysuunnan pursotuksen lineaarisesta kierrosta enemmän kaarevaksi. Jos teen liian kiinteän rakenteen niin koko homman idea menee tavallaan pilalle kun nyt osat ovat täysin purettavissa ja uudelleen koottavissa esim. yksittäisen modulin vaihtoa varten. [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Muut omat projektit
3D-tulostetut härvelit
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös