Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Muut omat projektit
3D-tulostetut härvelit
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="vesioinas" data-source="post: 31999" data-attributes="member: 7870"><p>Sain tuuliruuvin kiinni akseliin tunnin säätämisen jälkeen <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite7" alt=":p" title="Stick out tongue :p" loading="lazy" data-shortname=":p" /></p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://aijaa.com/j86VnZ[/URL]</p><p></p><p>Modulit oli periaatteessa helppo koota akselin ympärille tappirakenteen avulla ja liu'uttaa kiinni edelliseen tasoon. Mutta kokonaisuuden käsittely on vähän hankalaa kun muovituloste ei todennäköisesti kestä koko rakennelman kannattelua - siirtely ja pyörittely piti tehdä koko ajan 2m pitkästä akselista kiinni pitäen. Akselin lukitusmutterit ovat nyt vain päädyissä ja väliin voisi vielä lisätä lukot vaikkapa joka tasoon. Mutta, koska tarkoitus on testata pyörimistä aluksi ilman mitään varsinaista kuormaa niin tiukempi lukitus ei ole tarpeen. Huomenna katson jonkin sopivan kiinnitysalustan laakeriyksiköille.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vesioinas, post: 31999, member: 7870"] Sain tuuliruuvin kiinni akseliin tunnin säätämisen jälkeen :p [URL unfurl="true"]https://aijaa.com/j86VnZ[/URL] Modulit oli periaatteessa helppo koota akselin ympärille tappirakenteen avulla ja liu'uttaa kiinni edelliseen tasoon. Mutta kokonaisuuden käsittely on vähän hankalaa kun muovituloste ei todennäköisesti kestä koko rakennelman kannattelua - siirtely ja pyörittely piti tehdä koko ajan 2m pitkästä akselista kiinni pitäen. Akselin lukitusmutterit ovat nyt vain päädyissä ja väliin voisi vielä lisätä lukot vaikkapa joka tasoon. Mutta, koska tarkoitus on testata pyörimistä aluksi ilman mitään varsinaista kuormaa niin tiukempi lukitus ei ole tarpeen. Huomenna katson jonkin sopivan kiinnitysalustan laakeriyksiköille. [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Muut omat projektit
3D-tulostetut härvelit
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös