Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Muut omat projektit
3D-tulostetut härvelit
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="vesioinas" data-source="post: 31984" data-attributes="member: 7870"><p>Vielä yksi kerros jäljellä.</p><p>[URL unfurl="true"]https://aijaa.com/NOzsda[/URL]</p><p></p><p>Teen päällimmäiseksi pelkät tukiaisat. Ilman akselia ruuvi painaa yhteensä puolitoista kiloa. Akseli puristaa kerrokset yhteen nippuun - tarvittaessa liimaan saumat vielä sikaflexillä, jos jostakin jää irvistämään tai natisemaan. Keskiviikkona näyttäisi olevan sopivat tuulet ensitestiin <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite8" alt=":D" title="Big grin :D" loading="lazy" data-shortname=":D" /></p><p></p><p>***</p><p>Filamentin paksuus kannattaa tarkistaa aina välillä - huomasin kymmenyksen heiton rullan alun ja lopun välillä niin, että lopussa filamentti oli vain 1.65mm ja alussa 1.72mm. Toi voi vaikuttaa täyttöön ja max syöttönopeuteen, jos vetorulla ei purista tarpeeksi vaan alkaa luistamaan. Liian pieni täyttö (flow rate) voi aiheuttaa tulosteeseen rakoja ja huonon bondauksen kerrosten välillä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vesioinas, post: 31984, member: 7870"] Vielä yksi kerros jäljellä. [URL unfurl="true"]https://aijaa.com/NOzsda[/URL] Teen päällimmäiseksi pelkät tukiaisat. Ilman akselia ruuvi painaa yhteensä puolitoista kiloa. Akseli puristaa kerrokset yhteen nippuun - tarvittaessa liimaan saumat vielä sikaflexillä, jos jostakin jää irvistämään tai natisemaan. Keskiviikkona näyttäisi olevan sopivat tuulet ensitestiin :D *** Filamentin paksuus kannattaa tarkistaa aina välillä - huomasin kymmenyksen heiton rullan alun ja lopun välillä niin, että lopussa filamentti oli vain 1.65mm ja alussa 1.72mm. Toi voi vaikuttaa täyttöön ja max syöttönopeuteen, jos vetorulla ei purista tarpeeksi vaan alkaa luistamaan. Liian pieni täyttö (flow rate) voi aiheuttaa tulosteeseen rakoja ja huonon bondauksen kerrosten välillä. [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Muut omat projektit
3D-tulostetut härvelit
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös