• Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana. LUE TÄMÄ pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!

1-3kw gene

someone

New member
Ebay tarjoaa ainakin jotain:
http://www.ebay.com/itm/8000-watt-DC-generator-or-10hp-motor-Wind-turbine-ONLY-FEW-REMAINING-/261114046851?pt=UK_BOI_Industrial_Tools_Generators_ET&hash=item3ccb9c2983

http://www.ebay.com/itm/DC-MOTOR-PERMANENT-MAGNET-2-65Hp-TREADMILL-MOTOR-WINDMILL-GENERATOR-TURBINE-/140868463158?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20cc6a2a36
 

avensi

Well-known member
missäs tämmösiä moottoreita on käytetty ?
onko jostain koneista purettu tämmösiä moottoreita?
tässä malli ! ametek
http://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=en&u=http://www.ebay.com/sch/sis.html%3F_nkw%3DSEIKO%2BOTARI%2B30VDC%2BPERMANENT%2BWIND%2BGENERATOR%2BMOTOR%2BAMETEK%2B&prev=/search%3Fq%3DAmetek%2B30%2Bvolt%2Bd.c.%2Bmotor%26hl%3Dfi%26client%3Dfirefox-beta%26hs%3DRTV%26rls%3Dorg.mozilla:fi:eek:fficial%26prmd%3Dimvns&sa=X&ei=ffB_UOnQCuz54QSI8oCYCA&ved=0CEEQ7gEwAA
 
Ylös