• Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana. LUE TÄMÄ pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!

Jäsenen eskoMatti uusimmat tuotokset

  1. E

    Varjopanorama

    Olen nähnyt jollain seurantasivuilla noita varjopanoramakuvia. Voiko niitä tehdä itse jotenkin vai tarvitaanko ammattitason välineitä?Eli onkos ohjeita? Toisaalta perusjutut voi laskea esim. tuon linkin kautta löytyvällä tiedolla:http://fi.wikipedia.org/wiki/Aurinkoarkkitehtuuri
  2. E

    Nykyisen energiavaraajan hyödyntäminen aurinkolämmölle

    Eli nykyinen lämmitysjärjestelmä on seuraavanlainen: Jämä kaksoiskattila (öljy/puu) + sähkövastus varalla. Lisäksi rinnalla 550 litrainen (Jämä 550) vesivaraaja lämpövarastona puilla lämmitettäessä. Kattilan ja varaajan välissä on latauspumppu. Varaaja ja kattila ovat vuosimallia 2004. Varaaja...
Ylös