Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Moi.
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä tuulivoimalasta ?
Itselläni ollut puolisen vuotta kyseinen hyrrä pystytettynä mutta kun alkoi pakkaset alkoi myös temppuilut.
Generaattori jumissa vaihdoin uuden tilalle mutta taitaa olla sekin jo kohmeessa ???