Kirjoittaja Aihe: Vaihekulmasäätö  (Luettu 191 kertaa)

pere

• Jäsen
  • **
Vaihekulmasäätö
« : 27.07.19 - klo:10:20 »
Olen tullut täällä käydyistä keskusteluista siihen tulokseen että vaihekulmasäätö on se joka toimii myös laskutuksen kannalta. Onko olemassa valmista komponettia (kuten ssr) joka toteuttaa vaihekulmasäädön tietokone ohjauksella 230 V 1000W sisältäen myös häiriösuodatuksen? Voihan sen rakentaa itsekin mutta olen enempi ohjelmoija kuin rakentelija.

kotte

• Aktiivijäsen
Vs: Vaihekulmasäätö
« Vastaus #1 : 27.07.19 - klo:12:18 »
Olen tullut täällä käydyistä keskusteluista siihen tulokseen että vaihekulmasäätö on se joka toimii myös laskutuksen kannalta. Onko olemassa valmista komponettia (kuten ssr) joka toteuttaa vaihekulmasäädön tietokone ohjauksella 230 V 1000W sisältäen myös häiriösuodatuksen? Voihan sen rakentaa itsekin mutta olen enempi ohjelmoija kuin rakentelija.
En osaa antaa tarkempia vihjeitä tuotteista, mutta erilaisia tietokoneohjattuja vaihekulmasäätimiä (leading/trailing edge) on globaaleilla markkinoilla pilvin pimein eri tehoisten hehkulamppupattereiden ja muiden valaistuslaitteiden säätöön. Aivan pienimpiä lukuunottamatta melkein mikä vain kävisi puheena olevaan tarkoitukseen.

Ilmaisenergia.info

Vs: Vaihekulmasäätö
« Vastaus #1 : 27.07.19 - klo:12:18 »