Kirjoittaja Aihe: Aurinkoenergialentokone !  (Luettu 560 kertaa)

topspeed

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 170
Aurinkoenergialentokone !
« : 13.05.19 - klo:08:11 »
 ;)

Kuvassa ajateltu testilaite.

Aloitan näiden matkustajakoneiden tekemisen ( isompana 80 m kv ) kun tuuulivoimainnovaatio tuottaa ensimmäiset triljoonat ( am  $ ).

denzil dexter

  • Aktiivijäsen
  • ***
  • Viestejä: 1033
Vs: Aurinkoenergialentokone !
« Vastaus #1 : 13.05.19 - klo:09:56 »
Älyttömän hyvä idea. Arvoitukseksi jää, miksi lentokonevalmistajat eivät ole tajunneet laittaa 1kW lennokinmoottoria koneisiinsa. Ehkä heiltä puuttuu asiantuntemusta.
Minähän en mokoman pikkuhomman takia anna niin sanottujen ammattilaisten itseäni kyniä.

topspeed

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 170
Vs: Aurinkoenergialentokone !
« Vastaus #2 : 13.05.19 - klo:10:14 »
Älyttömän hyvä idea. Arvoitukseksi jää, miksi lentokonevalmistajat eivät ole tajunneet laittaa 1kW lennokinmoottoria koneisiinsa. Ehkä heiltä puuttuu asiantuntemusta.

Mikäs tämä kommentti oli ?

Out put on 7 kw.

https://www.youtube.com/watch?v=NigebwgE-H8

Plettenbergit tehdään tilauksesta asiakkaan speksien mukaan; https://www.trinityaries.com/product-category/b2b-products/plettenberg-motors/
« Viimeksi muokattu: 13.05.19 - klo:10:25 kirjoittanut topspeed »

denzil dexter

  • Aktiivijäsen
  • ***
  • Viestejä: 1033
Vs: Aurinkoenergialentokone !
« Vastaus #3 : 13.05.19 - klo:10:33 »
Cruise power 1 kW. Tuon verran paneelistosta suurin piirtein lähtee, kun ovat vaakasuorassa ja osa on piilossa.
Minähän en mokoman pikkuhomman takia anna niin sanottujen ammattilaisten itseäni kyniä.

topspeed

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 170
Vs: Aurinkoenergialentokone !
« Vastaus #4 : 13.05.19 - klo:10:40 »
Cruise power 1 kW. Tuon verran paneelistosta suurin piirtein lähtee, kun ovat vaakasuorassa ja osa on piilossa.

Minimum cruise power huomaa ! Poljettavilla lennetään 200 km 230 watin teholla. 2 tonnin painoinen Solar Impulse lensi öisin 7 KW teholla ja kantoi 660 kg akkuja sitä varten.

Evosta lähtee parhaimmillaa jopa 19 KW.

Ilmaisenergia.info

Vs: Aurinkoenergialentokone !
« Vastaus #4 : 13.05.19 - klo:10:40 »

denzil dexter

  • Aktiivijäsen
  • ***
  • Viestejä: 1033
Vs: Aurinkoenergialentokone !
« Vastaus #5 : 13.05.19 - klo:10:47 »
Cruise power 1 kW. Tuon verran paneelistosta suurin piirtein lähtee, kun ovat vaakasuorassa ja osa on piilossa.

Minimum cruise power huomaa ! Poljettavilla lennetään 200 km 230 watin teholla. 2 tonnin painoinen Solar Impulse lensi öisin 7 KW teholla ja kantoi 660 kg akkuja sitä varten.

Evosta lähtee parhaimmillaa jopa 19 KW.

Ja Airbus A300 moottorista lähtee parhaimmillaan 44 100 kW. Sen töitä voi yrittää hoitaa 1 kW, 230W, 7 kW tai 19 kW teholla jos siltä tuntuu.
Minähän en mokoman pikkuhomman takia anna niin sanottujen ammattilaisten itseäni kyniä.

topspeed

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 170
Vs: Aurinkoenergialentokone !
« Vastaus #6 : 13.05.19 - klo:10:52 »
Cruise power 1 kW. Tuon verran paneelistosta suurin piirtein lähtee, kun ovat vaakasuorassa ja osa on piilossa.

Minimum cruise power huomaa ! Poljettavilla lennetään 200 km 230 watin teholla. 2 tonnin painoinen Solar Impulse lensi öisin 7 KW teholla ja kantoi 660 kg akkuja sitä varten.

Evosta lähtee parhaimmillaa jopa 19 KW.

Ja Airbus A300 moottorista lähtee parhaimmillaan 44 100 kW. Sen töitä voi yrittää hoitaa 1 kW, 230W, 7 kW tai 19 kW teholla jos siltä tuntuu.

Niin...voi...moottorit arbuusissa painaa 7 000 kg gibale..fuili 200 000 kg...matallirunko 120 000 kg jne.

Puhutaan appelsiineista ja wrecking balleista.

Tärkein osa mun suunnitelmaa on lifting fuselage jonka keksi De Monge 1922.

topspeed

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 170
Vs: Aurinkoenergialentokone !
« Vastaus #7 : 13.05.19 - klo:10:56 »
Olet oikeassa tuon varjostuksen suhteen kyllä..siksi onkin olemassa suunnitelma jossa puomit ovat siiven alla.

Denzil; https://twitter.com/thefastshow1/status/1035417939518910464?lang=en
« Viimeksi muokattu: 13.05.19 - klo:11:03 kirjoittanut topspeed »

topspeed

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 170
Vs: Aurinkoenergialentokone !
« Vastaus #8 : 13.05.19 - klo:11:02 »
Vincent Burnelli yritti kaupallistaa runkosiiven 1928 lähtien..turvallisuus oli teemana.

1. https://www.youtube.com/watch?v=YdIqm9FOSV0

2. https://www.youtube.com/watch?v=eosTXSDPAvI

3. https://www.youtube.com/watch?v=WqcZwQ17fxk

Ilmaisenergia.info

Vs: Aurinkoenergialentokone !
« Vastaus #8 : 13.05.19 - klo:11:02 »