vituttaa näin veronmaksajana nuo siipeilijät, se on niin helppo istua toisen perseellä tuleen
Missäköhän valtio tai kunta tarjoaa sähköä ilmaiseksi veronmaksajien rahoilla. Paikalliselle Citymarket-kauppiaalle tää taas on vähän sama kuin tarjota ilmaiset kakkukahvit tai maistiaisia tms. eli myynninedistämistä. Sitäpaitsi suurin osa ladattavista autoista on hybridejä max. 3.6 kW latausteholla, jolloin tunnissa saa ilmaista sähköä peräti noin 40 sentin arvosta. Ihan yhtä hyvin voisi kiukutella siitä että kakkukahvit pitää saada rahana jos ei tykkää kahvista ja kakusta. Just tultiin cittarista töpselihybridillä, kauppiaalle päin meni ~180€, enkä edes pistänyt autoa latauspaikalle 
artikuloin huonosti
minua närästää sähköauton tukeminen kokonaisuudessaan, vuodesta 2018 hankintatuki on ollut 2000€ ja nyt se tulee olemaan todennäköisesti 6000€, näin on esitetty
minä olen maksaja, myös cittarin lataajille ja työpaikoilla lataajille välillisesti
valheeseen perustuva auton vuosimaksu jakautuu myös kuin arpajaisissa, vaikka muka perustuu päästöihin, minulla toisessa autossa 400 ja toisessa 200 vaikka saastuttavat käytännössä ~saman verran
juuri tuli radiosta kuinka paljon hiilijalanjälki pienenee jos kaikki käyttäisivät kännykkää vuoden pidempään, kun tuo kerroin laitetaan autolle niin johan alkaisi saimaakin jäätyä
siis änkyröin valheellista ryöstöpolitiikkaa kohtaan autoilun(sähkö myös) kustannusten jakaantumisessa pooliittisten valheellisten päätösten nojalla