Vaihekulmasäätö

pere

Member
Olen tullut täällä käydyistä keskusteluista siihen tulokseen että vaihekulmasäätö on se joka toimii myös laskutuksen kannalta. Onko olemassa valmista komponettia (kuten ssr) joka toteuttaa vaihekulmasäädön tietokone ohjauksella 230 V 1000W sisältäen myös häiriösuodatuksen? Voihan sen rakentaa itsekin mutta olen enempi ohjelmoija kuin rakentelija.
 

kotte

Well-known member
pere sanoi:
Olen tullut täällä käydyistä keskusteluista siihen tulokseen että vaihekulmasäätö on se joka toimii myös laskutuksen kannalta. Onko olemassa valmista komponettia (kuten ssr) joka toteuttaa vaihekulmasäädön tietokone ohjauksella 230 V 1000W sisältäen myös häiriösuodatuksen? Voihan sen rakentaa itsekin mutta olen enempi ohjelmoija kuin rakentelija.
En osaa antaa tarkempia vihjeitä tuotteista, mutta erilaisia tietokoneohjattuja vaihekulmasäätimiä (leading/trailing edge) on globaaleilla markkinoilla pilvin pimein eri tehoisten hehkulamppupattereiden ja muiden valaistuslaitteiden säätöön. Aivan pienimpiä lukuunottamatta melkein mikä vain kävisi puheena olevaan tarkoitukseen.
 
Ylös