Invertterin ja akuston arvo heitetty tetsonista, mutta..
Kysymys kuuluu, että miten estetään akku C:n räjähtäminen akun oikosulkutilanteessa?
(AKKU C on oikosulussa ja muut akut tyhjentävät virtansa akkuun C)
Onnistuuko automaattisulakkeilla?
Sulakkeet eivät kuitenkaan normaali tilanteessa (ennen oikosulkua) saa naksua poispäältä invertterin aiheuttamasta kuormituksesta.
Jos sulakkeet laittaa jokatoiseen naruväliin A/B miinus - B/C plus - C/D miinus (A- → A+ → B+ → B- → ?) = vaara akuston sarja kytkennälle ?
Jos sulakkeet on puolestaan alimitoitettu niin invertterin aiheuttaessa isompaa kuormaa niin sulakkeitten räpsähtäessä akuston jännite saattaa samasta syystä nousta "kaksinkerteiseksi" jolloin lataussäädin myös sekoaa (ilman että akku C olisi edes oikosulussa)
Kysymys kuuluu, että miten estetään akku C:n räjähtäminen akun oikosulkutilanteessa?
(AKKU C on oikosulussa ja muut akut tyhjentävät virtansa akkuun C)
Onnistuuko automaattisulakkeilla?
Sulakkeet eivät kuitenkaan normaali tilanteessa (ennen oikosulkua) saa naksua poispäältä invertterin aiheuttamasta kuormituksesta.
Jos sulakkeet laittaa jokatoiseen naruväliin A/B miinus - B/C plus - C/D miinus (A- → A+ → B+ → B- → ?) = vaara akuston sarja kytkennälle ?
Jos sulakkeet on puolestaan alimitoitettu niin invertterin aiheuttaessa isompaa kuormaa niin sulakkeitten räpsähtäessä akuston jännite saattaa samasta syystä nousta "kaksinkerteiseksi" jolloin lataussäädin myös sekoaa (ilman että akku C olisi edes oikosulussa)