Kuinka kunnassasi on tuulivoima alkanut edetä?

Kunnassasi on


  • Äänestäjiä yhteensä
    6

Puuha

Well-known member
Niin tällainen mielenkiintoinen yksityiskohta on jäänyt tekemättä. Eli kuinka pientuulivoimalat ovat levinneet kuntasi?

Tarkkoja osoitetietoja ei kannata julkaista sillä ilkivaltaa voi tapahtua joten siksi käsitellään vain kunnan nimellä.

Torniossa on tietojeni mukaan tällä hetkellä 2 tuulivoima-comin 10kW ja yksi hannes vind 4kW. esittelyt niistä teen windesoliin kun kerkeän.

samalla voi sitten tehdä epävirallista listausta kuntien pienvoimaloiden yhteistehoista.
 
R

risto.parikka

Tietääkseni ei ole yhtään tuulimyllyä. Yksi aurinkokeräin ja toinen tekeillä  ;D. Kesämökkilöillä saattaa ja onkin sähköpaneeleita.
Ilppejä myyty kuulemma jonkun kymmenkunta.("Tappikoskella") ;D

ps. tulipa tietoon toinenkin aurinkokeräin(tasokeräin)
 

don

Active member
Meidän kunnassa on tietääkseni kaksi myllyä.Minulla on toimiva ja yksi joka on ollut vaiheessa jo monta vuotta,kaikki näyttäisi olevan kunnossa mutta en ole kähnyt sen koskaan pyörivän.
Aurinkokeräimiä on muutama.Minulla on olut keräin toiminnassa kohta (pääsiäisenä) seitsemän vuotta ja parilla tutulla muutaman vuoden.
 

VesA

New member
Myllyjen määrästä ei ole tietoa, tuskin niitä Helsingissä monta on, kun ei ole paikkoja. Kaksi olen nähnyt ST1:n  katolla.

Kaupunki kyllä suunnittelee merelle kohtuullista tuulipuistoa (500-1000MW) , mutta voipi olla ettei kannata hengitystä pidätellä näinä aikoina.
 
A

antero

Omassa Kustavin kunnassani on useita tuulivoimaloita.
Itselläni on kaksi ja olen testannut useita tehdastekoisia kokoluokassa 1-2kw.
Kiinostus voimaloita kohtaan on huomattava.
 
Ylös