Keräinten kiinnitys lukkosaumakatolle

lasse_m

New member
Yritin etsiä haulla laihoin tuloksin, mutta miten siis kiinnittää keräimet katolle? Kohteena 30 asteen lape lukkosaumakatteella (Weckman Elegantti). Alustavasti olen suunnitellut esim. lumiestekiinnikkeitä + jokin teline päälle. Löytyisikö esim. Saksanmaalta? Itse tasokeräimetkin on vielä hankinnassa.
 

sam123

Active member
lasse_m sanoi:
Yritin etsiä haulla laihoin tuloksin, mutta miten siis kiinnittää keräimet katolle? Kohteena 30 asteen lape lukkosaumakatteella (Weckman Elegantti). Alustavasti olen suunnitellut esim. lumiestekiinnikkeitä + jokin teline päälle. Löytyisikö esim. Saksanmaalta? Itse tasokeräimetkin on vielä hankinnassa.

Lumiestekiinnikkeillä kattoon kiinni ja keräinten omilla kiinnikkeillä sitten niihin. Ei ole vaikeeta. Suurin työ on eristetyn putken naamiointi ja läpivieminen.
 

petpauhau

New member
lasse_m sanoi:
Yritin etsiä haulla laihoin tuloksin, mutta miten siis kiinnittää keräimet katolle? Kohteena 30 asteen lape lukkosaumakatteella (Weckman Elegantti). Alustavasti olen suunnitellut esim. lumiestekiinnikkeitä + jokin teline päälle. Löytyisikö esim. Saksanmaalta? Itse tasokeräimetkin on vielä hankinnassa.

Itse käytin teräskatekiinnikkeitä, joissa kierretangon toisessa päässä puukierre. Kiinnityksestä tuli tukeva, mutta vaati läpiviennin peltiin.
 
Ylös