Paneeleita kiinasta

WD40

New member
Olen tekemässä tilausta 13.1.2011.

Hinta on noin 2€/watti ja siitä ylöspäin, riippuen montako ja minkä tehoisia paneeleita haluatte.
Paneeleita saa tehovälillä 3w - 240w ja isommat ovat tietysti suhteessa halvempia.
Tarjolla sekä yksi-, että monikidepaneeleita ja tuotteilla on viiden vuoden takuu & 25v 80% tehotakuu.

Jos haluatte paneeleita samaan kuormaan, niin ottakaa yhteyttä: eino@pieceofgreen.fi
 

sam123

Active member
Ei kannata tuolla hintaan tilata Kiinan pojalta. Aika liki samaan hintaan saa Euroopasta kotiovelle.

Jopa Saksan Ebaystakin saa http://cgi.ebay.de/Solarmodul-100W-Solarpanel-Solarzelle-Photovoltaik-12V-/250752132711?pt=Solaranlagen&hash=item3a61fde667

12 euron postikuluilla saa vaikka kymmenen paneelia. Myyjän kanssa voi aina neuvotella ja tehdä deelin ohi EBAY:n. Tällöin tilisiirrolla saa yleensä 3% alennusta ja useamman ostamalla paljousalennuksen.

Mutta tuo ei siis ole edes halvin mihin olen törmännyt.


 

WD40

New member
Tuo Kiinan hinta sisältää tullit, alvit ja rahdin Helsinkiin. Ollen näin ~20% edullisempi kuin Ebayn hinta.
Mitä enemmän tilauksia tulee, sitä pienemmät ovat rahtikustannukset per paneeli. Tähän mennessä
tilauksia on tullut 16 paneelin verran.

Takuuasiat järjestyvät myös: tilaan tutusta paikasta & otan pari paneelia varalle.
 

sam123

Active member
WD40 sanoi:
Tuo Kiinan hinta sisältää tullit, alvit ja rahdin Helsinkiin. Ollen näin ~20% edullisempi kuin Ebayn hinta.

Tarkoitat siis että tilaus on sinulle edullinen, koska vedät rahaa välistä.

2 minuutin googletuksella 100W monikidepaneelit 10 kpl
Total: €2,181.30

Tämä on kotiovelle, eikä mihinkään Helsingin sataman laiturille kuukausien odotusten jälkeen.

Hinnaksi muodostunee tismalleen sama kun otetaan vielä rahti Helsingistä muualle Suomeen (jos edes riittää, 100 kg paneeleita)

Maksu PAYPAL, VISA, MASTERCARD ja tilisiirrolla tietty 3% pois.

Jos yrität esittää että hinnaksi muodostuu 2€/W Kiinasta tilattuna niin Kiinan poika kusee sua silmään ja raskaasti.

Sami






 

eros

Member
Itse kennojen hinta on paljon matalampi, niitä dyi kittejä 1kw saa jenkkilästä n. 400eur lähimpään postiin.
Jos liima ja lasi maksaa 2000e-400e=1600eur, niin jossain välissä on hivenen ilmaa..

Kilpailuttakaahan edes hivenen niitä kiinanpoikia.

t:Eerin
 
Ylös